OT Re: Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Srpen 8 22:46:35 CEST 2007

.... a nakonec si taky dovolim  nazor - provozovat MP3 player na
alkalicke, ci primarni clanky je trochu prezitek ne? Navic financne je
to casem neunosne..
Tim ovsem nechci ospravedlnit chybu piskajiciho bazmeku pri vetsim napeti...