Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Srpen 8 22:01:40 CEST 2007

Nevim nad cim se kdo pozastavujete, stejne si vetsina z nas priste zase
koupi to nejlevnejsi s temi "nejuzasnejsimi moznostmi" ;). Nejsem
vyjimka, taky vlastnim MP3 prehravac za par kilo. Sice od jineho
vyrobce, nejak to hraje, ale taky zadna slava. Kam vyrobce tlacime
kupovanim tech nejlacinejsich smejdu, presne tam jsou, protoze jim
davame jasny signal, ze "presne tohle trh chce".

Zbytecne si ale rvu klavesnici, pulka z nas si priste zase koupi nejaky
"extravyhodny kousek" a nebudu svatouskovsky, samo ze i ja obcas
podlehnu a neco "extravyhodneho" si koupim ;))). Ovsem ja predem pocitam
s tim, ze to treba taky zitra vyhodim, takze pri takove koupi jsem
predem smiren s tim, ze je to tak malo penez (jinak bych je za to
nedal), ze jsem ochoten je do takove "loterie" dat a pokud je
"prohraju", ozelel jsem ty penize uz kdyz jsem je dal z ruky, takze mi
to nemuze pokazit usmev ;).

Pred koupi nejake veci si vzdycky polozte otazku co chcete. Chcete aby
to dobre fungovalo a nebo se to tak ma tvarit ? Pokud jen tvarit, pak se
rozhodnete, zda jde o tak malo penez, ze zpusobena radost z koupe je
vetsi nez pripadna ztrata. Pokud nad necim takovym superlevnym vahate,
pak je jasne, ze uz je to drazsi nez co muzete bez mrknuti oka ozelet a
zkratka to nekupujte.

--
Jiri Bezstarosti