Nekupujte nic u/od Emgetonu/Bell Technology

k.novo k.novo@seznam.cz
Středa Srpen 8 20:53:24 CEST 2007

Mohu byt celkem v klidu , kdyz jsem poprve slysel o "reinkarnovane" komunisticke pseudoznacce Emgeton tak jsem se divil, jak nekdo muze neco prodavat pod timto nazvem.
Ocividne muze a dokonce zustava veren kvalite a povesti znacky :-)

Dobry den,

pisu to nerad, ale chtel bych odradit pripadne zajemce od nakupu veci
od firmy Emgeton ci Bell Technology, http://www.bell-technology.cz/

Jejich pristup k zakaznikum je pokud jde o zavady a reklamace velmi
necestny. Prodali me kolegyni MP3 prehravac E5cult napajeny 1x AA
1.5V clankem. S vetsinou alkalickych baterii tento prehravac do
sluchatek nesnesitelne a opravdu silne piska. Kdyz ma baterie mensi
napeti, piskani ustane.

Meril jsem napeti baterie, jedna mela 1.59V, druha 1.52V (naprazdno).
Prehravac piskal desive, bylo to skoro silnejsi nez mirne ticha
reprodukce. Prodejce (pseudovyrobce) s usmevem na xichte a
sebevedomou aroganci zamitl reklamaci i jakekoli dohody s tim, ze si
ma kolegyne proste poridit nabijeci baterie. Kdyby tuto informaci
rekl pri prodeji, byt to bylo jen ustne a strucne, nereknu ani slovo,
ale tohle je sproste. O zavade vedi, dlouho, delaji to vsechny
tyto modely, ale ze by to zakaznikum cestne rekli pri prodeji, to ne.

A to mi pripada hodne nefer.
Nuze, pryc od nich, kez by brzo zkrachovali.

Zdravi Marek P.