Fotocesta - osvit a pod.

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Středa Srpen 8 16:10:55 CEST 2007

Vojtěch Bubník píše v St 08. 08. 2007 v 14:44 +0200:
> [...]
Možná řešíte problém, který je úplně někde jinde. Z vlastní zkušenosti
vím, že prach na desce je především pozůstatek předchozích
technologických postupů - desku musíte po očištění otřít - a právě po
tomto otření zbude největší nečistota i když není pouhým okem vidět,
projeví se právě po nanesení fotorezistu. Osvědčilo se mi desku těsně
před nástřikem otřít netřepivým hadrem (to se kdysi opravdu prodávalo).
ze vzduchu se pak už moc prachu na desku nedostane.
Mrazík