Kupa multimetra

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Středa Srpen 8 16:11:59 CEST 2007

	Trosku lepsiho Metexe mam a na pipani je nevhodny - zmeri odpor a
pokud je mensi nez piska. Doba prevodu při mereni odporu je ovšem dost
dlouha. Na hledani zkratu&spol. nevhodny. Nicmene je to zastupce mericich
pristroju pro pouziti při mereni, nikoliv urcenych jako lepsi zkousecka.
Takze by me ani nenapadlo s nim propiskavat, ono preci jen sahnuti si na
nejake vyssi napeti je pro dost meraku často smrtelne - minimalne jde casem
do kyticek presnost. Na mereni typu vede-nevede, je tam napeti-neni tam nic
mam levny multimetr a Metexe si "setrim" na presnejsi mereni. Doporucuji,
vyjde to levneji.... Za ty usetrene cca tri stovky to nestoji.

Radek (benedikt@lphard.cz)