Re: Navrhování elektroniky

Jan Peterka peterka256@seznam.cz
Středa Srpen 8 15:36:32 CEST 2007

Mam nejake skripta nebo co, viz. ukazka nize.
Netusim ale, jak je to s autorskymi pravy, vubec si nevzpominam kde jsem k
tomu
prisel, ani kdo to napsal takze asi soukrome.
Je toho cca 80 stran pdf s obrazky, velikost cca 2MB.

Úvod

Skriptum Metodika návrhu plošných spoju je studijní pomucka pro výuku
predmetu

"Metodika návrhu propojování soucástek" (34MPS) z celofakultní nabídky
prezencní formy

studia na Ceském vysokém ucení technickém v Praze, Fakulte elektrotechnické.