Kupa multimetra

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Srpen 8 14:35:00 CEST 2007

Unitrend mam v praci. UT50C, pipa okamzite, karusel je na nic, za chvili
chce cistit, vypinac napajeni nam uz odesel u tri kusu.
Zlatej Metex 3650, mam ho 15 roku a krome toho ze jsem si tam odpalil
7106 asi 3x, tak nemam problem. Je pravda ze nema ani RMS ani vykon, ale
ted delaji Metexy i s timto:
http://www.ghvtrading.cz/produkty/merici-pristroje/provozni/multimetry/digitalni/m3860m.html

Martin Hanek