Kupa multimetra

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Středa Srpen 8 12:54:46 CEST 2007

Dobrý den,

koupili mi v práci VC-920. Jsem s ním spokojen ohledně měření, to není co vytknout. Ale co mě na něm tak rozčiluje, že bych si ho sám nekoupil je velmi dlouhá odezva při zkoušení zkratu (pípání). Např. Při testování nožek u švábu nebo procesoru s XX nožkama je to zoufalé. Navíc i tón, kterým "píská" je hrozně nízký a hoooodně hlasitý (dá se to vypnout, ale k čemu je pak takový "pípák").
Máme tady v práci ještě Fluke, které mají tu odezvu velmi krátkou a je to hodně velký rozdíl. Ale není třeba kupovat Fluke, stejně krátkou odezvu má i multimetr dodávaný k 9kg pracího prášku ;).

Takže pokud Vám nevadí ta dlouhá odezva, určitě bych si ho koupil.

S pozdravem

Bc. Libor Valíček

R & D Hardware
libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.
Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic
Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296
Mobile +420 776 171 852
www.merten.com