Fotocesta - osvit a pod.

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 8 11:42:08 CEST 2007

Zdravim,

bohuzel jsem dospel do stadia kdy nejsem schopen uz sve i jednodussi DPS
delat na plotru a vyroba prototypu u firmy je draha resim jak z toho ven
i s vyhledem do budoucna v ramci domaci vyroby.

Jako jedine mozne reseni mi vychazi fotocesta. Ale zde jsem naprosto
nepolibeny a ani jsme to zde nesledoval pokud se zde neco resilo.

Vyrobu filmu budu resit urcite osvitem v DTP studiu neb to je celkem za
hubicku a mam to zde v miste.

Co se osvitu tyka - mam takovou vizi - mam zde cely nefunkcni scaner od
HP (poctiva bedna 100x300x500mm) do ktereho bych rad umistil nejake UV
svitidlo. Nevim ale zda nebude nutne vymenit to sklo ve skeneru aby
nezralo to UV. Vzhledem k omezene vysce sceneru zrejme budu muset
umistit vetsi mnozstvi mensich zarivek aby to svitilo rovnomerne. Jake
se pozuivaji zarivky?

Dalsi vec je co je lepsi kupovat nastrikane desky (jake se daji koupit)
nebo je strikat sam (musi se to strikat odstredive jak jsem nekde
videl?). Vim ze se nekde resila prasnost prostredi - je realne to
nastrikat doma a treba dopect v troube? Jak se resi cisteni desky pred
nastrikem (staci Cif a odmasteni v louhu?).

Vrtani snad nebude problem - jen budu muset vyresit zakladani desky na
nejake koliky do frezky a taky zda z eagla vypadne neco pouzitelneho pro
CNC frezku na vrtani. Je nejaky ULP co mi vygeneruje ISO kod?

Vim, ze je to asi trochu dost otazek, ale fakt jsem zatim vsechno
ohledne fotocesty ignoroval a ted trochu tapu. Pripadne pokud mate nekdo
nejake verohodne odkazy na spravne postupy - da se toho najit hodne, ale
vcetne naprosto rozpornych informaci.

--
Radek Vicek