OT: SD karty a jejich rychlost

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Srpen 8 09:56:03 CEST 2007

> Tady je jen pro zajimavost nahled na tu fotku
> http://www.cncnet.info/storage/paskvil.jpg (33kB)

Tak presne toto se mi stalo 2x taky ale ne ve fotaku ale ve ctecce
(zapis i cteni) a po druhe na USB flasce. Na te flasce jsem ty soubory
(nebyly to fotky) porovnaval s originalem a byl tam videt nejaky posun
par byte a tomu nasvedcuje ten Vas nahled. Teoreticky mozna pujde fotka
pomoci nejakeho hex editoru zachranit...

Ovsem ve fotaku se mi to nikdy nestalo ani u tech par TIFFu co jsem fotil.

> Mám LX1 a než jsem koupil 2GB

Jenze LX1 je o neco malo novejsi model nez FZ20 a FZ5 a mam dojem (nemam
cas to hledat), ze u modelu z doby LX1 vyrobce primo uvadi jako max 2GB
kartu.

Pavel