Nahrada tantalu keramikou

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Srpen 7 21:30:46 CEST 2007

 7.8.2007, 21:22:18
Dobry den
Zkusenosti z praxe rikaji ze je dobre kdyz clovek vi co dela. Pokud ne
je vysledek spise sazka do loterie.
Obecne maji keramikcke C nizsi Rs nez tantaly, coz obecne je pro
blokovaci ucely lepsi. Nicnene treba nektere dnes tak popularni LDO
stabiliky s tim mohou mit problemy.
Takze nezbyva nez divati se do PDFek zda vyrobce nekde primo
nepredepisuje tantal, a pokud ano, zjistit jake k tomu ma duvody a
nasledne porovnat kriticke parametry obou kondiku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz