OT: SD karty a jejich rychlost

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Srpen 7 15:25:50 CEST 2007

A to jste nasel kde ze to umi jen 1GB? Ja jsem se schvalne dival do
specifikaci a je tam jen ze pocet snimku je urcen kapacitou karty a pak
veticka "bez omezeni". Sice vsude maji v manualu tabulky jen do 1GB, ale
  pocitam ze v dobe kdy ten fotak vznikal byla tahle kapacita asi
maximum tak se neobtezovali tam psat vic.

Nicmene nafotil jsem na ty 2GB cca 650 fotek (maximum je asi 810) do
JPEGu a vsechny bez problemu. Ale ja je stahuji vzdy pres ctecku.

A zkousel jste ten TIFF? Ja do tohodle formatu moc nefotim, jen kdyz
zalezi hodne na detailech a tak jsem si toho skoro pul roku nevsiml.

Vecer tu fotku nekde vystavim - protoze vypada fakt divne.

Radek Vicek