Citovat ano, ale s mirou! - NASTAVENIE KLIENTOV

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Úterý Srpen 7 15:25:32 CEST 2007

Teď sice citovaný text není uvozen ">", ale poslal se multipart/mixed.
Citovaný text se pošle jako HTML a ve stylu má:

<BLOCKQUOTE=20
style=3D"PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; =
BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">

Tedy nakreslí čáru po levé straně. Trochu mě toto řešení překvapilo, ale
v TB to funguje správně, díky.
Láďa