OT: SD karty a jejich rychlost

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 7 15:21:31 CEST 2007

Len taky maly priklad, ze na co myslim: ak sa kopiruje vacsi subor v PC
na kartu, tak ovladac v PC s velkou pravdepodobnostou zapise najprv
samotne data suboru, potom FAT a directory.

Vo fotaku sa pokojne moze zapisovat trebars blok dat, potom FAT, potom
dalsi blok dat, znova FAT... (napr. ak sa zapisuju tie 2 subory "naraz",
ale aj ak nie - proste ak je tak napisany firmware fotaku).

Toto sa moze spravat v PC rovnako a vo fotaku dramaticky odlisne na 2
kartach, ak ma jedna dost velky buffer na tu FATku a nesnazi sa ju
fyzicky na tu kartu zapisat kym to nie je nevyhnutne; a ta druha pise
fyzicky rovno data do FLASH tak ako ich dostava.

Ja nevravim ze to tak je, nikdy som firmware do karty nepisal :-) ale
takychto "rozdielnosti u rovnako "rychlych" kariet" moze byt hafo.

wek