OT: SD karty a jejich rychlost

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 7 15:14:52 CEST 2007

Aha.

Este stale to moze byt o tom kopirovani jedneho a dvoch suborov naraz;
resp je aj otazne, co pri tom kopirovani spravi ovladac v PC a firmware
citacky kariet... (ten druhy s najvacsou pravdepodobnostou nic, ale ten
prvy s najvacsou pravdepodobnostou aj nieco ano).

A ti co pisali ten firmware sa mohli snazit to optimalizovat prave pre
takyto "benchmark"...

Proste tie benchmarky, ako to obvykle byva, nehovoria nic o tom, ako sa
dane zariadenie/software/cokolvek bude spravat v nejakej velmi
konkretnej aplikacii, najma ak je to na hranici.

wek