OT: SD karty a jejich rychlost

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Srpen 7 15:09:57 CEST 2007

Ja jsem to netestoval zadnym sofistikovanym softem, ale prachsproste
jsem tam nakopiroval 1.5GB vseho mozneho pelmelu predevsim muziky v ve
formatu OGG a MP3 coz jsou soubory od 2MB do cca 15MB. Proto by to mel
byt prumerna rychlost co ten radic na karte zvlada. Spis tedy podminky
horsi.

Radek Vicek