OT: SD karty a jejich rychlost

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 7 14:54:52 CEST 2007

Mno, sice konkretne o kartach nic neviem, ale viem si zivo predstavit,
ze napr. ak ma kontroler nejaky bufer nejakej konkretnej dlzky a ten
testovaci program sa mu do tej dlzky strafil (a fotak uz nie), tak tie
rychlosti mozu byt dramaticky odlisne.

Alebo moze byt dramaticky rozdiel pri zapise jedneho a dvoch suborov
(t.j. ten testovaci program sa moze pokusat zapisovat len jeden subor a
fotak dva).

On ten kontroler je nakoniec tiez len jednocip ktory tiez programovali
ludia... A ozaj, co ak sa len snazili ten firmware napisat tak, aby
prave v benchmarkoch na PC ukazovali vysoke cisla...

wek