OT: SD karty a jejich rychlost

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Srpen 7 14:59:17 CEST 2007

> narazil jsem na zajimavy problem na mem fotaku (Panasonic FZ20). Pred
> casem jsem kupoval 2GB SD kartu Kingston elite pro 66x. Ted na dovolene

Pokud vim tak FZ20 umi max 1GB kartu. Mam FZ5 coz je model datem vydani
  (a vetsi casti HW i FW) shodny s FZ20 a tam jsem mel take problem s
adresaci 2GB karty ale to tak, ze se fotak k casti fotek na karte
nehlasil, jednalo se o fotky ktere jsem na kartu pokusne nahral ve
ctecce z PC, slo o pokus a karta byla pujcena takze mi to bylo jedno.

> Pak obycejneho Kingstona 2GB ten take blbne.

Mam 2 starsi karty Kingston 512MB a 1GB a zatim zadny problem se ztratou
dat.

Pavel