Citovat ano, ale s mirou! - NASTAVENIE KLIENTOV

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Srpen 7 13:04:42 CEST 2007

> Já také neobviňuji mailman z odstraňování zobáčků,
> ale z toho, že v informacích, které nejsou součástí viditelného
> textu cosi změní tak, že OE při odpovídání na takovou zprávu
> zobáčky negeneruje.

To je podobne, jako obvinovat firmu General Motors, ze navrhla auto
tak spatne, ze v nem zarvali 4 lide, kdyz to do nich nahulil nejakou
kraksnou ozralej cernoch. Jasne, kdyby jeli v tanku, asi by
prezili,...

Hlavicky, ktere prida Mailman (veru, neni jich mnoho) jsou zcela
standardni a rozhodne v zadnem klientu, ktery se chova podle 1. RFC
2. zasad zdraveho rozumu, _nemohou_ pusobit zadne potize.

Ja mam spis obavu, ze ten blbec nejak porovnava, zda puvodni zprava
byla MIME nebo neMIME, zda byla v HTML a jakem... cert vi a ja se ho
nechci ptat.