pocitanie dat na ethernete

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Srpen 7 12:52:13 CEST 2007

At 12:40 7.8.2007, Jan Waclawek wrote:
>A takisto nie som zvyknuty na to, ze mi niekto nieco v kompe robi bez
>mojho vedomia; ani ze ma nuti nieco stahovat a neumoznuje mi nad tym mat
>plnu kontrolu kam a co sa da (teraz mierim na ten MikTeX a ine programy
>ktore si "dotahuju" veci).

K tomu bych chtel podotknout, ze 'masy' to tak chteji.
Pokud se k tomu pripocte to, ze jakykoli dialog, popr. nastaveni jsou pro
usery neprekonatelny problem, tak proste to rozhodnuti (stahovat / ptat se
atd.) _musi_ udelat producent software.

(Minule mi nejakej soft po instalaci napsal dialog: Vas pocitac se nyni
restartuje. a cudlik OK. Bych zabijel ;-) )

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.