Citovat ano, ale s mirou! - NASTAVENIE KLIENTOV

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Srpen 7 12:45:41 CEST 2007

Takže ještě jednou:
1. Zapnuté je mám
2. Při odpovídání na jakoukoli zprávu, která není z HW konfery
je tam OE doplní
3. Při odpovídání na jakoukoli zprávu z HW konfery
je tam OE nedoplní

Tento problém se objevil již před delší dobou a přetrval i po té,
kdy jsem přeinstaloval počítač (kompletní, čistá instalace).

PH

From: <admin.mtech@gmail.com>

Zobaciky sa konaju pokial si to povolite v klientovi...... (to sa dalo
cakat..)

Nastavenie:
 1. Outlook:
Hlavne menu
outlooku->Nastroje->Moznosti->Zalozka"Predvolby"->tlacitko"Moznosti e-mailu"
a tam v spodnej casti to najdete.
2. Outlook Express:
Hlavne menu Outlook
expresu->Nastroje->Moznosti->Zalozka"Odosielanie"-> a v spodnej casti
tlacitka Nastavenie HTML alebo obyc.textu

Pokial treba napisat nastavenie aj inych klientov, dajte vediet akych +
verzia. Skusim....

Mt