Citovat ano, ale s mirou!

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Srpen 7 12:18:36 CEST 2007

> Hlavním důvodem tohoto jevu je pravděpodobně cosi, co se všemi
> zprávami udělá server konfery. Výsledkem je, že když dám odpovědět
> na jakoukoli zprávu z HW, zobáčky se nekonají. U všech ostatních
> zpráv tento problém není a jsou tam buď zobáčky, nebo u HTML
> svislá čára. Používám Outlook Express 6.
> Tento problém trvá už nejméně rok.
> Také bych docela ocenil, kdyby to zas začalo fungovat normálně.

Je mi lito, ale to neprzni hw server, ale ten blbej Vykuk, protoze si
o sobe mysli, buhvijak je chytrej a zrejme prizpusobuje svoje
pripitomele chovani mailu, na ktery odpovida. Mailman se chova v
tomhle ohledu spravne (tzn. nic neprzni).

Z tvorivosti a benevolence nekterych programu mi chodi uz delsi dobu
hlava kolem :-).

MP