pocitanie dat na ethernete

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 7 10:42:59 CEST 2007

2GB. Mohol by som si sice zaplatit vyssi tarif, ale v najblizsej dobe
nemienim prevadzkovat webserver (to by bolo cez tu linku kriminalne :-)
) ani telefonovat ani pocuvat radio ci stahovat filmy. Na mail a vecerne
browsovanie a na tie debilne programy co si potrebuju dotahovat veci z
netu (konkretne ma takto vytocil v poslednom case MikTeX) by to stacit
malo. Ide mi len o to, aby si k tomu nesadol chalan (ktory si nie je
uplne vedomy toho kolko dat to znamena kliknut si na nejake lakave
miesto) a nepresvihol ten limit behom jedneho vecera.

Neverim ze je to az taka unikatna potreba - takto sa predsa musia citit
vsetci ti ludkovia ktori si zaplatia "nejaky" internet a nemaju ponatia
co to znamena v datach ked si kliknu na YouTube alebo ked nechaju decko
sediet za kompom cely vecer - ale chapem ze to nie je zaujem providerov
a ti ludkovia obvykle ani nevedia, co chcu; tudiz v tom nie je schovany
ziadny mohutny biznis. Ja to chapem, len som sa opytal tu, kde je
predsalen viac hlav viac rozumu, ci take nahodou, trebars ako byprodukt,
neexistuje.

Bohuzial, vyzera to, ze v priamo pouzitelnej podobe (out of the box) nie
(tuna kolega ma nahovara aby som si kupil ten mikrotek a napisal si
vlastny firmware, co tie data bude uchovavat v nejakej eeprom/fram a
bude riadit ten display a vypiskovavat, ale na to sa teda fakt
necitim... :-) ).

wek