pocitanie dat na ethernete

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 7 09:50:00 CEST 2007

Mno dobre. Maximalisticka verzia: deti aj manzelka dostanu kartu, ked
chcu intertnetovat, strcia ju do krabicky. Na krabicke je pocitadlo
(display) personifikovane pre danu osobu. Kazdu nejaku jednotku (10kB?)
krabicka pipne alebo zachrci alebo nieco take. Pri dosiahnuti nejakej
kumulovanej sumy obmedzi brutalne prietok (tam kde mi dojdu predplatene
data a zacne tvrdo platena tarifa). Spotrebovane data sa ukladaju na
kartu alebo do nejakej nezabudacej pamate, samozrejme.

Este by sa hodili ledky ide/nejde, Rx/Tx, alebo nieco take. Je to tiez
trivialne, ale tiez som to nikde nevidel, resp. ak ano tak to bolo silne
nepouzitelne (pomala a nepresna odozva).

Mno, ako uz bolo napisane a povedane, ak si to nespravim sam, tak taketo
nie je; takze to zostava len v oblasti mojich fantazii.

wek