TMS320 - nakopnuti

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Srpen 7 08:56:22 CEST 2007

Zdravim, nejak se seznamuju s timto DSP, mam eZdsp board a Code Composer
Studio.
Muze mi nekdo do zacatku poradit, jak se vubec zorientovat? Rad bych
pouzil DSP/BIOS funkce, multithreading atp.
Prvne jsem se zasekl na tom, ze nevim, jak se treba leze na GPIO. Zrejme
by se melo korektne nejak pres ovladac, coz ale je mi zatim zahadou,
dokumentace ponekud neprehledna.
Zkusil jsem primo:

#define GPADIR *((int *)(0x6f8a))
Void main(Int argc, Char *argv[])
{
 GPADIR = 0xffff;

coz ale kupodivu neudela nic, do ASM to vypada prelozeno OK, nejak
takto:

MOV    @AL,#0xFFFF
MOV *(0:0x6F8A),@AL

Kdyz otevru okno editace pameti a na tuto adresu zapisu rucne, tak se
stav portu skutecne zmeni, po provedeni techto dvou instrukci ale jinak
v pameti zustanou vychozi 0.

Neco jsem nepochopil?
Dekuji za pripadne dalsi rady.