[OT] program na obnovu fotek z pametovych karet - pro info

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Srpen 7 08:20:49 CEST 2007

No ten ZAR to analyzoval hodinu možná proto, že na kartě byl nějakej
závažnější problém (nabořená FAT tabulka nebo cokoliv jinýho), takže
si celou kartu pročmuchal a JPG soubory poskládal z holejch dat.
Obnovený fotky se nejmenovaly IMG_0001.JPG nebo DSC_0001.JPG, jak je
typický pro digitály, ale úplně jinak.

Obyčejnej "UNDELETE" je jednoduchej, primitivní a rychlej, protože
jenom obnovuje první znak z názvu souboru (protože to je to, čím se
maže soubor - smaže se první písmeno z názvu). Takže kdyby ty fotky
byly jenom smazaný, tak by to trvalo asi max. pár minut.

P.K.