OT: Re: Citovat ano, ale s mirou!

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pondělí Srpen 6 14:47:30 CEST 2007

Mě vadí jiná věc. V poslední době se rozmohlo neuvozovat citovaný text
znakem ">". Porovnejte čitelnost přílohy odsazeni.png s tím, co vytvořil
pan Žák (prosím neberte si to osobně, jen jste mi svým e-mailem přihrál
na smeč). Z mé přílohy je naprosto zřejmé, kdo na co reagoval, váš
e-mail si musím celý přečíst, abych to pochopil. Domnívám se, že je to
jen o nastavení poštovních klientů, kdyby někdo nevěděl, jak na to, jsem
přesvědčený, že mu někdo poradí.

Petr P napsal(a):
> Panove (kterych se to tyka) - byl by problem umazavat z citovaneho
> prispevku zbytecne radky, jak to ostatne vyzaduji pravidla
> konference? Kdyz napisete pet radku odpovedi, coz je asi 400 uhozu,
> tak pridat jeden shift-ctrl-end a jeden delete nebude snad uz takova zatez.
>
> J. Hanzal
>
> Rad se pridavam k tomuto protoze je to opravdu nekdy dost des se v tom vyznat.  Dekuji panu Hanzalovi za pripominku.
> Petr Zak
> Brno

Druhý nešvar je změna tématu uprostřed vlákna. Uživatelé e-mailových
klientů nepodporujících třídění do vláken si asi neumějí představit, jak
to vlastně vypadá. Pro ně je další příloha vlakna.png.
Mail "Re: ADC for dummies, was: ..." je správně, protože se sice trochu
změnilo téma rozhovoru, ale stále se to drží původního tématu. Teď si
představte, že někdo pošle mail s úplně jiným tématem jako odpověď a oba
stromy se začnou zobrazovat v sobě. No bordel. Při odpovědi na mail se v
hlavičce pošle také odkaz na původní mail. Tyto informace pak slouží pro
třídění do stromů (vláken). Při poslání nového mailu se vytvoří nový
strom a všechno je to tak, jak to autoři zamýšleli :-)

I přesto, že podobné vysvětlující e-maily často mají charakter házení
hrachu na zeď, tak věřím, že alespoň část uživatelů konference je
poučitelná a přispěju tak ke zlepšení našeno "životního prostředí" :-)
Doufám, že mi budou prominuty přílohy o celkové velikosti cca 8KB včetně
MIME enkódování :-)

Hezký den Láďa