Kdyz uz se pred casem probiraly limity u WiFi

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Srpen 6 14:32:16 CEST 2007

Ja bych si to spocital, kdybych vedel kolik ma ta parabola zisk take
kolik ta Motorola vubec pousti ven.

Nicmene na druhou stranu tech 25mW by na tech 15km klidne chodit mohlo.

Stejne mi to neni moc jasne - dival jsem se co vsechno se v ramci
programu Canopy prodava a ne za male castky a pouziva to dost firem na
paterni spoje a jsou tam zarizeni s udavanym zarucenym dosahem i pres
50km. Je mi divne, ze by po tomhle CTU neslo (i presto, ze konaji dle
meho celkem rozumne - resi az stiznosti).

Jinak zarizeni neni moje, ale poskytovatele jen kdyby mi chtel nekdo
nadavat - nicmene podavat na poskytovatele stiznost nehodlam. ;-)

Radek Vicek