IR LED pro DO

d.hankovec@centrum.cz d.hankovec@centrum.cz
Pondělí Srpen 6 12:06:19 CEST 2007

Zdravim, pouzival jsem HSDL 4220, spickovy proud az 500 mA, pro 10 usec. pulsy az 1A, 260 mW,
875 nm, jen ta cena u slona je nic moc (kolem 20,- / ks) , ale urcite se to da dovezt za mene.
Se SFH 506-tkou  bez problemu na primou viditelnost cca 14 metru, v obyvaku 5x5 metru namirena kamkoliv
a  fungovalo na 95%.

Pouzil jsem napriklad zde :
http://www.dhservis.cz/dalsi_1/lanc.htm
http://www.dhservis.cz/dalsi_1/ir.htm