avr - obecne knihovny

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Neděle Srpen 5 15:15:16 CEST 2007

> napsal jsem si nejake univerzalni knihovny pro ovladani periferii, abych to
> nemusel psat porad znova..
> a ejhle..chtel sem to pouzit v necem malem (attiny2313) a jakmile jakykoli
> ceckovy soubor jen pridam do projektu pamet dat i projektu mi pretece..
> myslel sem ze se vychazi z main.c a jen to co on pouzije, pripadne includuje
> se preklada..???

Linkuje se jen to, co program z knihovny pouzije. Nedelitelna
jednotka knihovny je .o soubor. Takze pokud mate vsechno v jednom .o
(.c) souboru, pak je to takova ponekud tezkopadna neknihovna ;-).

Stejne to funguje krome UNIXu i v ruznych DOSovskych implementacich
(napr. Turbo C), tam jsou ruzne .obj zaarchivovany v .lib, stejne
jako v UNIXu (a avr gcc) jsou .o zaarchivovany v .a.

MP