RE: interface k připojení měniče CD do Škody Octavia

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Srpen 3 14:30:49 CEST 2007

To je docela otázka, jestli to má stejnou komunikaci a pouze jiný konektor.
Asi nejjednodušší by bylo upravit konektor a vyzkoušet.
BTW neumí ten Stream MP3? Tím by se vyřešil problém měniče...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death