[OT]: kyslikovodikova svarecka

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pátek Srpen 3 11:39:19 CEST 2007

Dobrý den,

Já je kupuju po několika kusech, cena tak 1-2Kč.

Škoda, že nemohu nikde sehnat jehlu, kterou jsem měl dříve. Byla tak
cca 1mm silná, a cca 15cm dlouhá. Měl jsem ji na stříkačce s olejem, a
byla to úplně perfektní olejnička. Do té doby, než jsem s ní mazal
zapnutou kopírku, a jehla se mi dostala mezi ozubená kola. :-(

--
Aleš Filip