[OT]: kyslikovodikova svarecka

racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pátek Srpen 3 10:10:55 CEST 2007

V lekarniach ihly takmer nedrzia, ale v predajniach zdravotnickych
potrieb su v kusovom predaji.
Cena okolo 1-2 Sk/kus.

Len sa lekarnicka skaredo pozerala, ked som sa jej pytal, ci nemaju aj
"tupe" ihly
=> teda zabrusene naplocho, aby som to nemusel doma
zabrusovat. ;-)))

V BA je takato predajna "strategicky" nahodou umiestnena vpravo vedla
maloobchodu GME ;-))

Dodo