poptavka po GPS modulu s PCB a procesorem

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pátek Srpen 3 09:56:29 CEST 2007

Notebook ma vetsinou misto na dovybaveni. Napr dalsi baterie nebo neco. Cili
prostor se da najit, pokud mohu urcit notebook.

Modul s GPS antenou komunikujici pres TTL RS232 ma velikost: 25 x 25 x 8.9
mm (with 4 mm antenna). Samozrejme zde bude otazka citlivosti.

Pokud k tomu dam nejake FT232, tak a zapojim na USB, tak to jede jen pri
zapnutem notasu. Takze mezi to vlozim nejaky mcu a nejspise bude stacit 64k
I2C EEPROM.

Napajeni nekde seberu z baterie nebo vite, zda je v notasu neustale neco
stabilizovano ? To je jeste otazka. Modul potrebuje 5V nebo 3.3V.

Nevidim v tom tak velkou slozitost. Samozrejme pokud nebudeme elaborovat s
antenou, ... .

Jirka