DCDC menic - tlumivky

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Srpen 2 19:59:37 CEST 2007

bolo to myslene tak ze analogovu cast obmedzit len na nevyhnutnu sirku
pasma.
Napriklad meriam teplotu z termoclanku - velicina sa meni velmi pomaly,
obmedzme sirku pasma meracieho retazca povedzme na 10Hz a do AD
prevodnika vam polezie sum len v tomto frekvencnom pasme. Tym dostanete
cistejsie vysledky ako keby ste mali signalovy retazec so sirkou pasma
povedzme 1MHz.
Priemerovanie nie je az taka zla praktika. Jednak sa tym zvysuje
rozlisenie a taktiez sa znizuje vplyv nahodnych poruch. Mat kvalitny
front-end je samozrejme zaklad, ale niekedy sa tomu da pomoct aj
sowftwarovo.
b.