DCDC menic - tlumivky

pm konference@komfi.cz
Čtvrtek Srpen 2 19:33:06 CEST 2007

DD,

    trosku nevim jak jste myslel upravit frekvencne analogovou cast ?

ja mam OZ jako zdroj proudu  a na odporu 100ohm snimam  proud tekouci
merenou soucastkou - dioda . (pomoci dalsiho OZ( I->U)  a AD prevodniku
ukladam hodnoty do PC )
bohuzel kdyz nastavim konstantni proud napr 10mA  a opakovane merim
jednu a tu samou soucastku tak merene hodnoty nejsou opakovatelne :-(

samozrejme by pomohlo prumerovani z vice hodnot ale to prodluzuje dobu
mereni a neni to ciste reseni  pomoci sw limitovat chybu v hw

dekuji PM