Jak donutit CPLD Xilinx aby preslo do programovaciho rezimu bez JTAGu, prosim neprehlizet ikdyz to vypada jako blbost

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Srpen 2 04:17:59 CEST 2007

No ten hrebinek (5pinu na avr isp a 6 pinu na xilinx jtag) se tam dvakrat
vejde, ale ted tam vecpat odpory, ktere by zajistily programovatelnost avr,
pres tvrde vystupy cpld, ty se mi tam uz nevejdou.
Resp. moc nerado by se mi je tam vchazelo, protoze bych to musel cely rozkopat
a nakonec by se to mozna opravdu neveslo.

Jeste si to necham projit hlavou, ale jinak uz je deska pripravena na pana
gerbera.
Jakub Ladman