Stabilizator SMD

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Srpen 1 14:20:31 CEST 2007

75ks je celkem dost, ale jeste by to slo. Jinak jsem koukal taky na ty
LM1117 jak doporucil Jan Kuba (taky u TME) a nejspis pouziju ty. Muzu si
vybrat pevne nastavene napeti ktere potrebuji a i nastavitelny typ (na
jedne desce jich bude vic), takze mi to vyhovuje. Pouzdro TO252 taky
jde. Diky za radu.

Tosa