Jak donutit CPLD Xilinx aby preslo do programovaciho rezimu bez JTAGu, prosim neprehlizet ikdyz to vypada jako blbost

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Srpen 1 13:12:50 CEST 2007

Dne středa 01 srpen 2007 12:00 Jan Waclawek napsal(a):
> Mno,
>
> to s tym programovanim, HI-Z apod, to nie je vobec trivialne; treba
> nasypat do xilinxu nejaky bordel.
>
> Ale na druhej strane, nedala by sa na toto vyhradit normalna noha
> xilinxu ako vstup a HI-Z-ovanie spomenutych par pinov riesit v
> "programe" pre xilinx?

To mne samozrejme taky napadlo, ale noha jaksi neni. Jeste mne ted napadla
jedna moznost a to mit vsechny relevantni draty v Hi-Z kdyz nebude na SPI
Chip Select a to by asi slo, ostatne se to vlastne tyka jen jednoho dratu a
to serioveho vystupu z CPLD, protoze vse ostatni jsou jen vstupy.
Je tam jeste vystup co aktivuje preruseni, ale to nekoliduje temi
programovacimi signaly.

Tim je tedy asi jezek venku z klece.

Diky
Nekdy je potreba nejaka interakce, aby se mozek pohnul z mista.

Jakub Ladman