[OT]: kyslikovodikova svarecka

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Srpen 1 08:49:59 CEST 2007

Jestli je to to co jsem kdysi velice davno videl, tak tam byla ta
baterie poskladana z kulatych plechu a novodurovych prstencu. V kazdem
plechu byla na kraji dira, takze v plnici poloze byly propojene a po
otoceni do pracovni polohy se dira ocitla nad hladinou elektrolytu.
Ale jestli z toho lezla smes H2+O2 (pro ostre hochy - asi je nutno k
tomu jeste nastudovat teorii kritickeho polomeru traskaviny :-)) nebo
jestli tam byly nejake podobne dumyslne udelane prepazky uz si
nepamatuju. Podle me bude lepsi to znovu zkonstruovat nez hledat,
protoze doba pokrocila a zpravidla neni problem si nechat ty plechy
narezat laserem a misto prstencu z hajzltrubky pouzit desky s
vyfrezovanou drazkou pro o-krouzek a podobne :-)

Ales Prochaska