[OT]: kyslikovodikova svarecka

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Srpen 1 08:33:23 CEST 2007

Tak to bych chtěl také vidět jak je tam těch 100 článků realizovaných.
Jestli to není 100 plechů naskládaných do společné nádoby (předpokládám
společné dolívání) Ale když si představím že propojením prostoru vznikne
vlastně to, že plné napětí je v jedné nádobě s elektrolytem, tak tomu nějak
nerozumím. Vodivost louhu je dost vysoká.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Koder Petr" <Koder.Petr@azd.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 01, 2007 7:30 AM
Subject: RE: [OT]: kyslikovodikova svarecka

Ano, tento navod znam, potreboval bych ale ten puvodni, kde byl vyvijec
slozen z cca 100 clanku a pripojen na sitove napeti. To co jsem na mcu videl
bylo par souboru pdf se scanem casopisu.
Marne patram na svém HDD. Na internetu také nenachazim. Doufal jsem, ze by
to mohl mit někdo na DVD z mcu (bylo to v sekci home/dilna).

To reseni s AKU není spatne ale problem je nizke napajeci napeti (nutnost
dalsiho zdroje)

Petr