[OT]: kyslikovodikova svarecka

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Středa Srpen 1 07:30:12 CEST 2007

Ano, tento navod znam, potreboval bych ale ten puvodni, kde byl vyvijec slozen z cca 100 clanku a pripojen na sitove napeti. To co jsem na mcu videl bylo par souboru pdf se scanem casopisu.
Marne patram na svém HDD. Na internetu také nenachazim. Doufal jsem, ze by to mohl mit někdo na DVD z mcu (bylo to v sekci home/dilna).

To reseni s AKU není spatne ale problem je nizke napajeci napeti (nutnost dalsiho zdroje)

Petr