[OT] Kerio personal firewall

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Duben 30 10:29:36 CEST 2007

PK> Která aplikace by to byla pro sdílení souborů?

Na anglických to mám jako Microsoft File and Printer sharing.

Dá se to udělat i jinak:
Odstranit všechny záznamy kde je provoz zakázaný, případně přepnout na
"Ptát se"
Položka "Libovolná jiná aplikace" musí být nastavena všude na "Ptát
se".
Pak zkuste sdílení - mělo by vyskočit oznámení že se daná aplikace
pokouší komunikovat, komunikaci povolte, případně můžete doplnit i
rozšířený paketový filtr, pokud chcete povolit sdílení jen s některými
PC.
Totéž proveďte pro odchozí i příchozí provoz.

Tomáš