OT: Reklamace harddisku

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Duben 29 16:45:21 CEST 2007

Co to je zase za pochybný operace? Ještě jsem se nesetkal s firmou, která by
bez diskuze nevyměnila disk s BB.

PS: Rana do case z vrchu dolů u dnešních disků moc nepomáhá, několikrát za
večer mně na PC skočí pětikilová kočka z metru. Disky jsou pořád v dobře
kondici, mají ochranu proti takovýmto nárazům.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death