Dotaz na zdejsi DCF odborniky (prosim neprehlizet ani temi cose za ne nepovazuji :-) )

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Duben 29 10:00:16 CEST 2007

To jako si chcete delat svuj DCF telegram a tim krmit hodiny? Pro ucely
nejakeho testovani (chcete si vytvorit svuj cas), nebo jen proto ze u tech
hodin nemate signal? Pokud jenom potrebujete signal do hodin, dovolim si
trochu komerce.
Da se k nim pripojit treba antena
http://www.vaelektronik.cz/dcf.htm#fa1
a u feritky hodin vazebni clen a pokud to chcete tahat po cele fabrice, tak
jeste budic linky
http://www.vaelektronik.cz/dcf.htm#dcfbl
Dratoval jsem takhle signal pro nastenne hodiny ve dvou fabrikach, kde si je
koupili a zapomneli ze v plechove hale jim to asi moc nepujde :-)
Pokud chcete tahat uz DCF telegram v TTL urovnich, i to umim
http://www.vaelektronik.cz/dcf.htm#dcfl
DCF-LRX na listu, 4 vystupy
DCF-SL mala krabicka, jeden vystup

Andel

----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 29, 2007 9:06 AM
Subject: Re: Dotaz na zdejsi DCF odborniky (prosim neprehlizet ani temi cose
za ne nepovazuji :-) )

Je to toto? http://www.captain.at/rtai-dcf77-simulator.php#dcf77_soft

me by se to docela hodilo - nechci to vysilat do vzduchu, ale ty hodiny
bych na to napojil primo kabelem

ale potreboval bych to na udelat na seriovem portu nebot LPT mam na
serveru obsazene - ze by to hejbalo s DTR nebo RTS - byl by velky
problem to prekopat a prelozit? Bohuzel Ccko jde mimo me a na linuxu uz
vubec ne.

Radek Vicek