Dotaz na zdejsi DCF odborniky (prosim neprehlizet ani temi co sezane nepovazuji :-) )

Jan Galuszka konference@ei.cz
Sobota Duben 28 23:02:54 CEST 2007

I kdyz castecne reklama, ale k tematu

mam skladem

DCF eurochron 734.59-5011 (bez displaye) WWW.ELEKTRONIKA.CZ/2979,hw

DCF eurochron 734.59-5011 (včetně displaye) v krabičce
WWW.ELEKTRONIKA.CZ/2980,hw

je to z ukoncene vyroby. Vetsinou mi naskocily behem 5 minut. Prodalo se
jich nekolik set a odezva byla kladna. Ma velkou feritovou antenu, takze
citlivost je dobra a vim, ze nekteri co to kupovali s tim ridi velke
displaye/hodiny.

Skladem jeste cca 80 ks dohromady.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862