Horkovzdusna stanice na smrstovaci buzirky.

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Duben 28 09:27:46 CEST 2007

nesmi se skudlit a je potreba si poridit "krbovej" zapalovac, je plnitelnej, zapalovani piezo, koncovka kovova, kde pocitaj s tim, ze krb se muze zapalovat delsi dobu.
v bau_cosi shopech do 100kc. overeno cca 2 roky provozu.
ac tu mam digi hrokovzdusku od boshe, kdo by ji porad vyndaval z kufriku :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Friday, April 27, 2007 9:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: Horkovzdusna stanice na smrstovaci buzirky.

Hezký večír,

    opět můžu písmenkovat, doma je lépe než na lůžku :-)

    No k věci, zapalovače jsou nadraka, z důvodů co již zazněli. Já používám normální horkovzdušnou pistolku a nebo, pokud je to jen jedna bužírka, to ohřeju čistým hrotem mikropáječky :-))

    Ale horkovzduška je lepší, stačí jen jednou nebo dvakrát "líznou" a je to perfektně hotové. Jen pozor na prstíky :-)

    Jisté řešení se nabízí v plynové páječce s hrotem "horký vzduch" ale to jsem zatím nezkoušela neb ji nemám (zatím).

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

         mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz  mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz

          ICQ:  260 344 186