RE: 3Dmodely v AltiumDs ?

Jiří Kučera fonolit@seznam.cz
Sobota Duben 28 08:30:10 CEST 2007

Umistit pad skuecne neni problem a take to tak resim, ale pokud chci nejakou "slozitejsi" diru  nebo diru s sipkou je situlaca jiz slozitejsi, vim nikdo mi nebrani si udelat vlastni knihovnu, vychazim z situlace v OrCADu, kde jsem nejakou knihovnu der dostal s programem, proto jsem se ptal.

Fintu s nekolika piny na sobe znam, alepokud se nepletu tak autorouter pak propoji vsechny takto naskladane piny a neresi to situlaci, kdy chci propojit jen ten, vyhodneji propojitelny. Funkce swap pin bude to prave, nastuduji.

Z knihovny vyberu napriklad LM124 vsechny 4OZ umistim do schématu a oznacim U1,  tzn. mam OZ U1A, U1B,U1C a U1D, napajeni a zem zakreslim jen u U1D, pri kompilaci schematu na me Error Duplicate Net Names Wire NetU1_11 NetU3_4 u casti A,B, a C.
Muhu chybu sice ignorovat, ale to neni sytemove reseni.

Jeste me napadlo, v editoru PCB lze soucastky roztridit do Components Classes, nicmene se to musi delat rucne, jak zajisit abych si na schematu oznacil napriklad soucastky zdrojove casti a ony se mi automaticky prenesli do Component classes zdroj?

Dekuji

- jak umistit na PCB diru pro sroub, ocekaval bych nejakou knihovnu nebo wizard pro montazni otvory s  zemnicimi plochami, ale nemohu nic najit
Umiestnit pad snad nie je problem
Dalej existuje funkcia tusim swap pins a v karte suciastky moznost zadefinovat ktore vyvody su navzajom a akym sposobom zamenitelne
-  pokud ve schematu pouziji napriklad vicenasobny OZ, ktery ma preddefinovane schamaticke znacky pro kazdy OZ tak mi to pri prevodu do PCB hlasi konfliky na napajecich pinech (jsou nakresleny u vsech OZ, ale ve schematu je mam zapojene jen u jednoho)
A maju rovnake mena (U1A, U1B, U1C) ? Inak toto je jedna z veci ktora sa mi v AD nepaci
Co delam blbe?