Dotaz na zdejsi DCF odborniky (prosim neprehlizet ani temi co se za ne nepovazuji :-) )

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Duben 27 22:43:32 CEST 2007

Dne pátek 27 duben 2007 22:23 jan.kuba napsal(a):
> [...]

Nevim uz na jakych strankach nemeckych jsem nasel informaci o planovanem
vypnuti v r. 2013
Neco tam plkali o tom, ze vypnuti bylo na ten rok odsunuto, tj. asi uz to
chteli vypnout driv.
Nadruhou stranu to skyta moznost ze to odsunou znovu.
Nasel jsem i DCF simulator pro linux, kterej vysila pulsy na paralelni port,
tak si můžete synchronizovat přez ntp a pak si to pro budiky lokalne vysilat
do vzduchu :-)

Jakub Ladman