Dotaz na zdejsi DCF odborniky (prosim neprehlizet ani temi co se za ne nepovazuji :-) )

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Duben 27 22:18:11 CEST 2007

 27.4.2007, 22:16:26

zalezi na tom co mate za vybaveni, s multimetrem a LEDkou toho moc
nezmerite, takovej selektivni mikrovoltmetr nebo aspon spektrak, to uz
je jiny kafe.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz